REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi
sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego
Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest: Artur Michałek. z
siedzibą w Pogorzyce, ul. Poziomkowa 19 , NIP: 6281145979, tel 888356666, adres
email: amk@rubikon.pl.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy
sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest
akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto
(zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad
fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący
sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie
internetowej Sklepu,
b) emailem na adres dostępny na stronie
internetowej Sklepu,
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie
przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.
Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo
odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w
przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i
rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na
stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia
zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy
wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie
internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient
składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy
sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez
kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy
płatności:
a) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w
magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na
rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w
emailu do Klienta,
c) w inny sposób, jeżeli jest on określony na
stronie internetowej Sklepu.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku
dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar
i przesyłkę.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem
firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do
odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. Sklep nie odpowiada za
opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych (np. Poczty
Polskiej lub firmy kurierskiej).
§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest
przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura
VAT).
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient
powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w
terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W
przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego,
bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu
ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże
się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty
dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora
Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach
(np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne
jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie
o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni
od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w
stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie
może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania
przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep
zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku
bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków
określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest
bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi
zapłaconej kwoty.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w
przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj.
w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą
Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków
świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) świadczeń o właściwościach określonych przez
Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego
osobą,
c) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie
mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na
przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na
otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu
handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich
korekty, a także do żądania usunięcia.
§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek
materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów
towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na
stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w
Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie
internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się
wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez
Klienta.